tisdag 20 oktober 2015

Jorå

Alldeles för långa köer från Bromma flygplats i dag så jag hann inte till rörlighetsträningen. Men till vanliga passet hann jag:

A.) Push jerk 10-8-6-4 reps (TnG)
35-40-45-50. Det här gick riktigt bra! Nöjd.
B.) 12 min Amrap  
  • 6 hang power clean 50/35kg
  • 9 Toes to bar
  • 12 Boxhopp 60/50cm

Jag körde 3 TTB per varv i stället för att skala till ringar, så jag hann 6 varv + 14 reps. Var asirriterad ett tag för det var så trångt vid stängerna och folk stod och använde samma lådor till boxhopp som till att hoppa upp till stången så det fanns ingen plats. Råkade sparka en person i ryggen till exempel. Slösade mååånga sekunder på att leta plats men lyckades lugna ner mig och fokusera i stället. Alla ttb med mellangung, de flesta funkade bra bortsett från det. Allt annat obrutet.
Nu blir det två kvällar i rad med megamiddag och vin. På´t igen fredag-lördag. Känns som att det är alldeles för långt till dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar