onsdag 30 september 2015

TröttMalle

Tredje träningsdagen på raken, känner att det är lite på gränsen...eftersom jag cyklar typ tre mil om dagen också (fick jag in lite cykel här i dag igen):

A: Knäböj 3x reps @ 80%
Gör 10m death march mellan varje set marklyft
Jag fick inte köra på 80% av David utan skulle köra på 60 kg. Mark i måndags och sen igen på lördag får liksom räcka. 60 kg gick såklart utan problem.
 B.) 14 min AMRAP
  • 9 hang power clean 60/43kg
  • 12 burpees
  • 15 svingar 24/16kg

Tog 35 kg på stången. Totalt 5 varv+11. Helt slut ju. Svetten skvätte och satt som ett äppelskrutt en bra stund i omklädningsrummet innan jag orkade ta mig hem. Anders feedbackade att jag neg för mycket i hängvändningarna i stället för att ta bak rumpan. F-h David du måste ju vara med mig första kvarten för att det ska bli rätt....
Oj vad jag ska sova gott i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar