måndag 28 september 2015

Snaaaart 63?

Hungersnurrig innan träningen i dag men vet ju numera att det går över så snart man värmt upp. Mest tänker jag på att jag bara vill cykla hela tiden - jag har blivit ett riktigt cykelmiffo! Hade klarat av närmare två mil redan innan dagens pt-timme:

Fortsatt träning på C&J. Inte heller i dag några problem med 60 kg, inte ens någon efterpress i stöten. Så försök på 63 kg: första försöket fin vändning men kom inte upp. Fick bannor för att jag "inte ens försökte" så gick på en gång till. Vände lätt och försökte som f-n men kom inte ända upp. Det är ok. Den kommer. Bättre det än att jag fegar, jag är nöjd över att jag vänder vikten utan problem - lite starkare ben och mer jävlaranamma så.

Sen tre varv av vändning m stöt på 55 kg.

Marklyft med fällan, dvs trap bar. Vet inte vad den väger men det var kanske 65 kg eller nåt? 3x5 set. Mellan dessa träning på rätt position i wall climb, eller ffa att använda fingrarna. Usch vad jag är osäker här, tror hela tiden att jag ska krascha och bryta nacken. Det är förmodligen ganska ovanligt att man bryter nacken från armshöjd va?

Sen hemcykling. Det var ett j-vla tjat om cykling! När jag kom hem pumpade jag cykeln så att det ska bli riktigt skoj i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar