torsdag 10 september 2015

Lite test

Testpass i dag, skulle försöka göra allt bättre än sist, 22 juni. Och så här gick det:

A. Jämfota längdhopp. Etablera ett bästa resultat. Tre försök.
Ett av mina sämsta. Har inte hoppat längd sen grundskolan och minns det med allt annat än glädje - förra testpasset gjorde jag spänsthopp så den här var ny. Ok: 1:80. Bättre än min längd iaf.

B. Marklyft 1 RM.
Ville ju så gärna ta 110 kg. Men har knappt marklyft sen i juni (eller?). Missade :-( kom inte ens upp från marken. Sången rubbade sig inte ur fläcken.

C. Testwod. På tid: 50 Burpees, 50 Kettlebell Svingar 24/16kg, 50 Sit-ups och 50 Double Unders
Tid 8:09. Förra gången 8:54 men då hade jag ett så extremt lågt tempo i burpeesarna. Nöjd med att jag körde allt obrutet men tycker att jag borde varit snabbare. Missade dock flera gånger på DU´s (delvis kanske för att jag glömde mitt eget hopprep).

Kommer sannolikt inte att hinna från jobbet i tid till morgondagens pass eftersom jag har en massa förberedelser inför lördagsjobb. Vilket innebär att jag inte kan köra på lördag heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar