fredag 4 september 2015

Bra avslut på träningsveckan

Sååå i dag klippte jag förmodligen veckans sista pass, tveksamt om det hinns i helgen. Fredagsgrupp på F4L, kul som vanligt:

A1. Bench press 3 x 5 reps (Last set as many reps as possible @ 80% of 1 RM)
Körde 35/40/37,5 och sen 16 reps på 32 kg.
A2. Jefferson Curl 3 x 6 reps (Slowly)

B. 4 rounds for time:

  • 7 Strict Handstand Push-ups
  • 28 Kettlebell Swings 24/16kg
David hade rekat wallclimbs men min högra axel bråkar som f-n den här veckan och ilar ner i armen (tror att det är mitt nya bockstyre som rört till det) så jag körde den rekade skalningen de hade = vanliga armhävningar. Tid 7:37, ffa för att det blev så många mikropauser vid armhävningarna. Svingarna obrutna varv ett och två, sen 21/7, 14/8/6. Så ont i underarmarna att det var svårt att skriva efteråt.

Vad gäller cyklandet är det mest jobbigt nu. Når knappt till bromsen. Ont i nacken, axeln, efter sadeln bla bla bla. Måste kämpa ett tag innan jag drar några slutsatser men måste nog också göra lite korrigeringar. Höja styret litegrann tror jag till exempel. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar