lördag 17 januari 2015

Svagare ben men bättre stöt

Sats Liljeholmen, helt själv på Eleikoytan nästan hela passet = perfekt, kändes bättre än förra gången även om benen nog egentligen var svagare. Kanske påverkade av rodden i går?

E2M i 10 min:
  • 1 PC, 1 Clean, 1 Jerk 57,5 kg
Alla funkade men de djupa vändningarna var toktunga. Mycket tyngre än tidigare, trodde knappt jag skulle komma upp några av gångerna. Men jag är toknöjd med stötarna som var lätta alla fem! Så mycket bättre än senast!

E2M i 10 min:
  • 5 knäböj med paus i botten 52,5 kg
Nej du. Klarade ett varv med nöd och näppe och gick sen ner till 50 kg som visade sig vara en utmaning bara det. Märkligt hur olika stark man kan vara olika dagar.

AMRAP 10 min:

  • 5/5 utfallssteg m 20 kg stång OH
  • 10 burpees
  • 5 stångcurl

Utfallsstegen gick åt h-vete! Ingen balans whatsoever så till slut släppte jag stången och körde utan.

  • 3x10/10 sidoplanka med benlyft.

Utvärdering dagsform: svaga ben och dålig balans. Utvärdering i övrigt: Ont i högersidan. Har rullat den minst en gång om dagen och tänkte fortsätta med det.

I morgon ska jag på invigning. Äntligen, äntligen, äntligen öppnar F4L Sofo! YEAH!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar