torsdag 8 januari 2015

En timme till

Eftersom David ska på semester ett par veckor fick jag in en timme till denna vecka.

Inte fräsch i kroppen alls, planen var att ta rekord i stöt men det fanns ingen power i kroppen så vi släppte det efter några varv på 40 kg.

Tre treor kippade pullups varvat med lite thrusterträning

3 varv av:

  • 500 m rodd
  • 21 thrusters 25 kg
  • 12 burpees

Tid 15:52. Rodden absolut lättast. Jag vet ju att jag har svårt att hålla rätt tempo i just rodd och David fick säga åt mig att sakta ner många gånger...varv ett och två ca 2:10-tempo, varv tre 2:20. Thrusters obrutna varv ett, sen 12/9 de andra två. Burpees långsamma med tung kropp och lyftarskor men jag segade mig igenom dem.

Såret på smalbenet är fortfarande vätskande. Längtar till skorpa. Längtar ännu mer till ett helt smalben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar