torsdag 22 januari 2015

SoFo igen

Så konstigt, jag har haft värk i underarmarna i går och i dag, som om de är toktrötta och överansträngda. Men träningen i dag gick bra ändå:

Kom tidigt och körde lite ben: 5x3 FS på 55 kg.

Sen var det dagens pass:

A. Barbell Row 3 x 10 reps långsamt (3 s paus i toppen)
Anders sa att det här var en tokbra övning om man har problem med axlarna så det var ju tokbra :-). 

B. AMRAP 5 min Strikta Chest to Bar/Strikta Pull-ups
Vila 2 min
C. AMRAP 5 min Boxfacing Burpee + Boxjump over 50cm
Först gjorde jag en riktig pullup, sen gjorde jag 29 med gummiband...
Boxhoppen 45 stycken. Nöjd att jag körde på utan att stanna, det var helt ok liksom.

Det funkade oväntat bra med underarmarna. På´t igen på lördag, då verkar det vara ett kul pass! Funderar en del på hur jag ska lägga upp min träning nuförtiden. Men tänker inte fundera så långt, snart kommer väl David hem och berättar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar