måndag 12 januari 2015

Kanske onödig träning

Så illa. Känner mig långt ifrån på topp fysiskt men kunde inte låta bli att gå till gymet eftersom jag är liiivrädd att tappa styrka. Kondition inte lika mycket, det går lättare att ta igen inbillar jag mig. Men det är långt ifrån säkert att dagens träning förde mig framåt:

E2M i 10 min:

  • 3 FS 55 kg
  • 6 utfallshopp
  • 1 pullup

Godkänt med tvekan.

E2M i 10 min

  • 5 PP
  • 30 sekunders häng i räcke
Vikten på push press skulle vara 47,5 men orkade i_n_g_e_n_t_i_n_g så jag bytte ner mig till teknik på 40 kg i stället. 

Så om min strategi lyckades har jag iaf bibehållt styrka i böj och pullups. Annars vete fan om det gav nåt. 

Längtar tills på söndag. Då är det invigning på mitt nya gym. Mitt andra nya gym vill säga - från i dag är jag också medlem på Puls&träning i det hus jag jobbar. Där är planen att jag ska foka på kondition så nu har jag letat upp ett gäng gamla roddpass i gömmorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar