onsdag 14 januari 2015

Ett pass på Tule

Jag blev inte sjuk utan skrämde bort infektionen i startläget och kan börja köra på igen. I dag på Tule! Min diagnos av höger knä är att det kommer från att jag kör mycket mer böj just nu. Så jag beslöt mig för att strunta i knät och testa löpband i dag ändå. Passet i övrigt senast 4 januari:

E3M i 15 min:
  • 3 upphöjda marklyft 92,5 kg
  • 3 pressar brett grepp bakom nacken 27,5 kg
Alldeles för tungt. Höll knappt på att klara första varvet mark och fixade bara fyra pressar på 27,5. Tog ödmjukt bort 2,5 kg per stång och fortsatte. Vad gäller marken tror jag att jag stod lite högre än vanligt vilket kanske påverkade.

4 varv av

  • 500 m rodd
  • 500 m löpning

Vila en minut

Rodden ca 2:05, löpningen 11 km/h. Kändes ingenting i knät när jag sprang och inte nu efteråt heller. Inte än i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar