fredag 31 oktober 2014

Mariatorget

För att bli så stark som möjligt var jag på jobbkonferens i går och drack vin till elva på kvällen. Tack och lov är jag i starten av nya pass och det är inte så tungt ännu...så i dag gick jag på gratisträning på Mariatorget, Saga M har byggt om och bjuckade. Dessutom hade jag med mig en coming CrossFitare som körde med mig så man kan säga att jag var PT i dag också :-)

E2M i 10 min

  • 3 FS 40 kg
  • 6 utfallshopp
  • 1 PU

Check


E2M i 10 min

  • 5 PP 35 kg m perfekta nedtagningar
  • Häng 30 sek i räcke med supinerat grepp

Check


AMRAP 10 min av:

  • 5 burpees
  • 10 ryska svingar 24 kg
  • 20 DU´s
Åtta varv minus 15 DU's. Lite tjorv på hoppen, trångt utrymme och extremt brett handtag på klotet sackade lite men vafan, nu tar jag lite helg! Den här helgen ska det göras pullups så det stänker om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar