torsdag 16 oktober 2014

Tjockräcket och jag är inte vänner

"Vanlig" träning på Liljeholmen

A.Max antal varv på 10min av:
  • 5 perfekta Armhävningar i rad( spänd rumpa och mage hela tiden)
  • 10/10 enbens raka marklyft 20kg skivstång
5 varv + 5 armhävningar och 5/5 marklyft. Bra balans i dag.

B.E3M i 12 min
  • 1 PU
  • 10 utfall bakåt 35kg
  • 5 frontsquat
  • 5 pushpress
  • 5 PC
  • 30 sekunder hollow
Pullups usla. Fick hjälphoppa. Det går iofs alltid dåligt på Liljeholmen, räcket är tjockare där. Gjorde ett par hemma efteråt som kompensation. Utfall bra. FS också. Ja, alltså, det mesta gick ok förutom min uthållighet. Jag borde sättas i skola för att lära mig att stå ut med mjölksyra. Blev i viss mån räddad i dag genom att räcket blev överfallet av andra och jag fick en extra minuts vila innan varv fyra.

C. Sidoplanka på rak arm 30/30x3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar