onsdag 22 oktober 2014

Nytt

Tjohej, nytt pass nr 1:

A.E2M i 10 min1 pc+1  vändning+1 jerk 45kg när du fixar alla höjer 2,5kg till veckan efter.

Lätt vikt så mycket fokus på teknik. Gick bra rakt igenom.


B. 5 knäböj med paus i botten, inte ta sats utan höften ska tryckas framåt för att ställa sig upp, 35kg öka 2,5kg per vecka.

Samma här, lätt vikt och tillfälle att verkligen tänka teknik. Japp.

C.AMRAP 10 min av:

  • 20kg OH utfall 10 steg
  • 10 burpees
  • 5 stångcurl
Ilande i högeraxeln sen ett par dagar så jag körde utfallen med stången frontrackad i stället. Det blev fem varv, skulle blivit mer om jag var starkare i stångcurl!

D. Sidoplanka med benlyft 10/10x3
Jo, den här delen var ju med i förra serien också men jag lyckades nästan aldrig inte få in den. Vilket min pt märkte eftersom den nu ingår i typ varje pass. Vilket jag verkar behöva eftersom jag typ fick kramp redan efter två varv :-)

Nu har jag packat för några dagar i London! Kommer tillbaka på söndag efter några dagars slarv förhoppningsvis starkare och piggare än någonsin eftersom det då blir teamwod med Jempa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar