onsdag 29 oktober 2014

Tillfälligt vek

Verkar f-n vara så att när man känner sig stark är man på väg att bli dålig. För i dag har jag värsta infektionskänningarna. Ont i bröstet och heskänsla i halsen. Tvekade länge och väl men gick till gymet i alla fall. Körde lite styrka men vek ner mig snabbt i rodd-/löpningsdelen:

A.E3M i 15min
  • 3 marklyft upphöjda,. Öka 2,5kg per gång 80kg
  • 6 pressar bakom nacken 20kg, öka 2,5kg per gång

Löjligt lätt. Första passet innan ökning så det lär ju ändra sig mycket snart.


B.4 varv på tid av:
  • 500m rodd
  • 500m löpning
  • Vila 1min

Andfådd redan innan jag började. Körde ett varv, började på varv två men la ner.


C.Sidoplanka med benlyft 10/10x3
  • Bara att göra detta var säkert värt gymbesöket. Oj vad jag behöver göra sidoplanka med benlyft. Aj.

Nu ska jag sova mig frisk och kry, på´t igen på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar