söndag 5 oktober 2014

Lurar mig själv

Fick inte ihop mer än tre pass denna vecka och det kan bli lika illa nästa vecka...i dag samma som senast 11 september:

A: E2M i 10 min
  • Vändning 52,5 kg, höj 2,5 kg nästa pass om det går bra.
Lätt som en plätt i dag trots grym träningsvärk i rumpan. Särskilt nöjd med snabba armbågar varje vändning. Gör ju inte ont då :-)

B: E2M i 10 min
  • Sumomarklyft 70 kg x3x5
  • Klättra upp mot vägg, håll spänning 20 sek
Fick lite schysst coaching i lyften i dag av gymkompis. Kändes lätt det här också.

C: E4M i 12 min
  • 10 hantelcurl sittande 6 kg
  • 10 sittande hantelpress 6 kg
  • 10 framåtlutad rodd 6 kg
  • 10/10 utfall bakåt, lyft knä mot bröst
  • 30 sek planka
Det låg 5-kiloshantlar på ytan där jag var så jag traskade iväg för att hämta rätt, hittade 6-kilos och körde igång. Shit vad lätt det var! Förvånad. Tills jag, när jag var helt klar, insåg att jag ändå hade kört med 5-kiloshantlarna....iddi! Rätt klantigt och slarvigt att jag inte kom på det förräns efteråt, så mycket lättare var det ju rätt orimligt att det skulle ha blivit utan att ha kört detta på flera veckor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar