tisdag 29 november 2011

Två steg fram och ett tillbaka

Sen träning på Sats, pass nr 1 jmf med 17 november:

A1. 5 frontsquats 47,5 kgx3 
"Sista gör du max antal reps, hamnar du på 8st eller fler så höjer du vikten med 2,5kg till nästa pass"
Vila 2min innan A2
A2. 3 Negativa PU 3 sekunders paus vid mun, näsa och panna.x3
Vila 2min innan A1

Ökade frontsquats med 2,5 kilo i dag, det var riktigt svårt att få till fem per varv. Det gick. Men inte fler.
Det var så fullt vid pullup-stången så jag fick ta en del i taget i dag, körde pullups efter cirkeln nedan i stället.

B.På tid: 30-20-10 Hantelburpees 10 kg/hang squat clean 25 kg stång
 
Ajajaj! Jag tappade 20 sekunder från förra gången! 13:30!!! Jag skulle ju kapa en minut till? Ok, jag har jobbat som en dåre mån-tis ink sen jobbmiddag i går, sovit superlite i natt, hoppas det var det...men jag hade  helt andra krafter förra gången.

C.GHD-situps 15x3 vila 45s
Kortade vilan med 15 sek per varv i dag, det var bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar