torsdag 3 november 2011

Proppfullt

Pass nr 2, jmf 21 oktober:

A.Clean&Jerk Långsamt upp till 45kg där du avslutar med en perfekt trea (både stöt och nedtagningar)

Galet med folk på Sats i dag! Det gick knappt att röra sig, alla kommenterade trängseln, och jag delade stången med en tjej som körde backsquats men vi gick på samma vikter så det var iofs smidigt. Det var inte lika lätt och självklart i dag, 45:an kändes lite tung men jag är ganska nöjd. Ingen tveksam vändning eller stöt även om de var lite snyggare förra gången. Jag blir lite störd i koncentrationen av alla människor tror jag.

B.Svingar 10 ned till 1 med 20kg - 4x10m sprint mellan  varje. På tid.
 
Tid 5:25 = 12 sekunder bättre. Fick förvånansvärt nog köra i fred på övervåningen i dag också. Jag vet inte riktigt om de som körde ett lugnt pass i den nedsläckta salen bredvid var särskilt nöjda över att ha mig sprintandes utanför men det gick ju ganska fort iaf :-)
 
C.Viktade backextensions hantel/stång på nacken 3x10

15 kilosstång. Det sög ordentligt i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar