lördag 26 november 2011

Bara en av tre

I dag var det inget bra träningspass. Kände infektionskänning i morse men det brukar ju inte alltid spela roll och ibland är det bara inbillning. Förhoppningsvis var det det som gjorde att bara en del av tre funkade i dag iaf. Eller så är jag bara en mesig wannabe.

Senast detta pass var 6 november, Hmmm...det var tre veckor sen...ridhelgen som kom i vägen.

A1. Marklyft 75kgx1, 80kgx1, 85kgx max
Vila 2min innan A2.
A2.3 Negativa dipx3s Sänk dig ned till botten samtidigt som du långsamt räknar till 6.
Vila 2min innan A1.

Jag hade inte någon kraft i mig alls vad gäller marklyften. Fick bara till fyra på 85 kg och den fjärde var nästan omöjlig :-(

B1.10 pushupsx3
Vila 1min
B2.10 liggande roddx3
Vila 1min
 
Det här var då den delen som funkade i dag. Obrutet. 

C.500m-400m-300m-200m-100m rodd 3 min vila mellan varje
Kände mig snurrig och ofräsch redan innan den första femhundringen. La ner efter 400, kroppen var inte alls med (snittade på strax under 1:51 båda sträckorna). Trist men sant. Fan.

I´ll be back. Coming up soon in a gym near you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar