torsdag 20 oktober 2011

1 x 2 meter

Med träningsvärk från tisdagen var det i dag dags för pass nr 1, senast testat 30 september (nästan tre veckor!!):

A1. 5 frontsquats 45 kgx3 (5/5/6)
"Sista gör du max antal reps, hamnar du över 8st så höjer du vikten med 2,5kg till nästa pass"
Vila 2min innan A2
A2. 3 Negativa PU 3 sekunders paus vid mun, näsa och panna.x3
Vila 2min innan A1

Körde både samma vikt och antal reps som senast i frontsquatsen, kändes lite svagt att bara köra sex sista setet men men...ingen försämring iaf.

B.På tid: 30-20-10 Hantelburpees 10 kg/hang squat clean 25 kg stång
 
Förra gången stor frustration och samma tid som gången innan = 16:30. I dag 15:02. Känns riktigt bra eftersom jag minns det här passet som värre än det var i dag - mer förbättring att vänta!

C.GHD-situps 15x3 vila 60s

Just nu känner jag mig supermotiverad! Det enda som stör är att det är så trångt på gymet. I dag på burpee-cirkeln hade jag exakt så mycket utrymme som krävs för en burpee, bredvid mig och bakom mig stod det pt´s och körde med klienter och framför mig var väggen. Ungefär 1 x 2 meter. Men det var ju iofs också exakt det utrymme jag behövde :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar