onsdag 12 oktober 2011

Bara Malle

Efter min svajiga introduktion till repklättring tränade jag på som vanligt i väntan på att såret skulle skorpa sig. Det hände inte, i stället blev det sämre under helgen och jag visade upp en liten varig massa för företagshälsovården i måndags. Som i sin tur chockade mig med träningsförbud. WTF?!?! Jag tog inte riktigt in informationen, skippade visserligen roddintervallerna men packade väskan igen i går för att träna. Men benet dunkade så fort jag gick i en vanlig trappa och såret blödde igenom och varade till sig igen så jag åkte hem med ouppackad väska. I dag fortfarande inte någon torr yta...

Känns märkligt att ett så litet och så ytligt sår kan påverka vardagen så mycket.Tänker att det är max denna vecka och hoppas på att det ska leda till något positivt ändå - det kanske inte bara är av ondo med massage och naprapatbehandlingar av häl och axel kombinerat med en veckas vila .....tur att det är SM i helgen så man kan förtränga abstinensen. Heja David!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar