torsdag 26 februari 2015

Torsdag

Jag hade planen att ta det första av mina nya knäpass men det finns inga fällbara bänkar på F4L så jag måste ha lite coaching i hur jag ska hantera mina sittande bicepscurls....bytte till pass nr två:


A.E2M i 10 min
  • 4 snatch pushpress 40kg, paus i ansats
  • 15 sekunder hänga, pronerat grepp hakan ovanför, kippa upp

Ganska nöjd med pp. Löjligt svag i hänget! Kippade mig upp tre gånger knappt. Orkade inte ens 10 sekunders häng per varv. Varför är det så olika?

B.E2M i 10 min
  • 6 strikta armhävningar
  • 6 raka marklyft 65kg
Först körde jag raka mark med pinne för att få in rörelsen. Det går framåt. 

C.5 varv på tid av:
  • 15 situps
  • 20 svingar 16kg

Tid 6:42. Allt obrutet så ska öka hastigheten såklart.


D.Excentriska knäböj 3x8 höger ben
Får vara uppmärksam så att inte högerbenet blir alltför mycket större än vänsterbenet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar