söndag 22 februari 2015

Hipp som happ

Högerknät gillade inte torsdagsträningen, fick asont. Fick inte köra gruppassen så jag försökte göra de grejer jag fick göra fast alldeles för oplanerat. Jag är verkligen usel på att styra min egen träning!!!

Totalt i ostrukturerad ordning (förmodligen inte den som står nedan) gjorde jag detta i går:

  • 500 m rodd 1:50 för att testa knä och flås. Kändes inte i knät, jobbigt att anstränga sig efter förkylningsvilan. Fortfarande lite täppt iofs.
  • Fem varv av tvåor kippade pullups. Tyckte mig känna förbättring här, inte så hetsig som jag brukar.
  • Hänga i räcke m handflator från mig i 15 sekunder - gick inte ens ett varv! Hoppas att det var pullupsen som gjort mig trött. Tre varv m ca 10 sekunder...
  • Tre varv av 5 TTB. Mellankipp visserligen men tårna hittar stången :-)
  • 3x10 raka marklyft 40 kg
  • Sidobenlyft 10/10x3
  • Hollow hold 3x30 varvat med 10 armhävningar
Knät ont när jag går. Och ibland annars också. Trååååkigt. Trååååkig träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar