fredag 6 februari 2015

HästMalle

Ganska trött i både kropp och knopp faktiskt. Men träning dag tre av fyra i rad:

A. Pause Front Squat 3 x 2 rep @ 80% av 1 RM
Jag körde på 52,5. Träningsvärk i rumpan men det gick :-)
B. 3 varv på tid:
  • 50 Double Unders
  • 25 Overhead Squats 30/25kg
  • 5 Muscle-ups/10 Chest to Bar

Jag fick instruktion av David innan att köra OHS med 20 kg pga min högeraxel. Skalningen av chest-to-bar var ringrodd så det körde jag såklart. Tror att tiden blev 11:50 eller nåt. Jag körde lyftarskor, löst knutna, och kastade av mig dem när jag hoppade DU´s - det visade sig att jag, när jag hoppar i strumplästen, slår ihop fotknölarna så in i h-vete! Nu fattar jag varför vissa hästar behöver skydd när de ska hoppa....det ser verkligen inte klokt ut. Men det är väl som vanligt - allid är det någon del av kroppen som ser störd ut.
Nu måste jag äta som f-n inför tiopasset i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar