torsdag 19 februari 2015

Ett litet farväl

I dag tror jag att jag tog farväl av Sats. Inte helt bekväm med det ännu. Mitt kort går ut på onsdag och i dag skulle jag bara köra lite lugn egenträning så jag passade på. Min högra knäskålssena är irriterad eller inflammerad eller nåt.

E3M i 15 min

  • 3x10 cm upphöjda marklyft 75 kg
  • 5x25 kg pressar med stången på nacken

Ganska lätt


  • Sidobenlyft 10/10 x 3


Sen kunde jag inte låta bli ringarna. 5 varv av 10 TTR. Fast sista varvet blev det bara åtta förresten. Gillar att svinga mig i ringar.

Men, alltså, jag var helt energilös och låg och känner mig så fortfarande. Är det Sats-effekten? Det tråkiga i egenträning? Eller är jag låg över avskedet? Vet inte. Men det sista rycket på förkylningen ska försvinna i natt sen kör jag igång med lite flås igen. På mitt nya gym.

Tack Sats för alla år :-) hare så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar