söndag 3 augusti 2014

Hej igen gymet - lördag

Fick ett litet startpass av David att köra på Sats i går. Gick sådär, ont i både vänster hälsena och höger axel!

A. På minuten i 10min
·         1 PC+1 pausejerk 50kg

Funkade hyfsat, har knappt kört vikter på ngn månad ju så jag fick berätta för mig själv inför varje minut hur lätt det här är och långt ifrån max.

B.Max antal varv på 5min av:
·         1 PU
·         kicka upp 2 ggr till handstående

All pullup-styrka borta typ. Lyckades med nöd och näppe göra en hemma på morgonen och i fredags men här fick jag ta lite sats på alla. Så det blev fem fuskvarv. Det som var kul var att jag lättigt lyckades kicka upp i handstående de första tre varven :-) varv fyra började jag tänka så då gick det inte. Varv fem kom jag upp helt med båda benen men nåde aldrig väggen.

C.Max antal varv på 10 min av:
·         5 GTOH 40kg ( fokus på att få upp armbågarna ordentligt, fångas stången långt ned =no rep)
·         5 frontsquat 40kg
·         20 DU

Usch. Gick inte att hoppa pga hälsenan. Asont i högeraxeln. Gjorde två varv bara. Och ytterligare tre femmor av bara FS.

I morgon jobb :-( och säsongens första pt-timme :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar