onsdag 27 augusti 2014

Mitt tuffa liv

Intensiv vecka på alla sätt och vis....i går sen jobbmiddag med öl, vin och grappa - i morgon invigningsfest av nya kontoret. Galet mycket jobb däremellan och så vidare.... men eftersom jag trots allt detta festande och jobbande är sjukt disciplinerad fick jag såklart ändå in denna träning:

A.E2M i 10 min vändning 47,5kg (när du fixar alla höjer 2,5kg till veckan efter).
För första gången på länge klarade jag av att vända utan att störa mina nyckelben. Kanske börjar den historien bli historia? Vi säger så.

B. E2M i 10 min Sumomarklyft 70kgx3x5, upp med bröstet och luft i magen, spänn ut den åt sidorna.
Klättra upp på händer mot vägg, sträck armar, spänn mage och framförallt rumpa i 20 sekunder i toppen.
Gick mycket mycket bra. 

C.E4M i 12min
10 hantelcurl sittande 6 kg
10 sittande hantelpress 6 kg
10 framåtlutad rodd 6 kg
10/10 utfall bakåt, lugnt och kontrollerat, lyft knä mot bröst. 6 kg i varje hand
30 sekunder planka, spänn rumpan

Godkänner mig själv här också. Utfall med vänster som vanligt obalanserat men det ska f-n bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar