onsdag 6 augusti 2014

Blä

Sjukt missnöjd efter kasst pass. Sov knappt alls i natt, drack vin i går, häsena, axel bla bla bla...

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20 kg.

OHS värst, kände mig obalanserad och störd av axeln så skippade det tre sista varven.

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 50 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 50 kg
  • Minut 3: 1 PU
Inte en enda pullup i dag. Tråkigt men inte förvånad. Känner mig energidränerad i hela kroppen. Får köra på och invänta vändning. 

C. AMRAP 10 min av:
  • 10 burpees
  • 30 DU´s
Inte alls. Ett varv men det gick inte mer! Hälsena, axel bla bla bla...

Gjorde ett gäng tåhävningar och gick hem.

Kanske ligger det och stör i bakhuvudet att jag inte över huvud taget tränat eller tränar till Midnattsloppet som jag är anmäld till. Verkar som att jag fortsätter med det. Att inte över huvud taget träna till det. Blir ju spännande kanske? 

2 kommentarer:

  1. Hmm jag oxå sjukt otaggad. Ska köra kondistest på cf Kalmar imorgon. Ska bli intressant. Vi behöver träna ihop!

    SvaraRadera