lördag 23 augusti 2014

Fredag och lördag. DNF.

Kroppen i dåligt skick den här veckan. Fixade inte träningen som menat varken i går eller i dag. Så här blev det iaf:

FREDAG

A.Max varv på 10min av:
1 strikt press+3 pushpress+3 splitjerk 35kg
1 PU
B.E2M i 10 min
3 frontböj+pushpress ned på nacken+3 pausknäböj 40kg, sitt o botten med anspända lår och rygg i 3 sekunder, ingen paus i toppen. Ut med knäna både upp och ned. Luft i magen och spänn magen för bukstöd. Öka 2,5kg per gång.
Var sååå svag i pressen. Missade varv två. Klarade tre och fyra men blev inte fler varv. Körde tre pullup från toppläge i stället. 

C.E2M i 10 min, varje varv så fort som möjligt.
4 marklyft 75kg dött stopp, stående på 5cm viktplatta
8 burpee box jump over 60cm
Kom knappt upp på lådan, missade den flera gånger. Körde 6 burpees första varvet, sen på mindre låda tre varv och tillbaka på 60 cm sista varvet men då gick det sakta...marklyften ganska tunga.


LÖRDAG

A.Max antal varv på 10min av:
5 perfekta Armhävningar i rad( spänd rumpa och mage hela tiden)
10/10 enbens raka marklyft 20kg skivstång
Fem varv exakt. Ganska nöjd med stabiliteten i marklyften faktiskt.

B.E3M i 12 min
1 PU
10 utfall bakåt 35kg
5 frontsquat
5 pushpress
5 PC
30 sekunder hollow
Veckans sämsta. Blev bara fyra varv....varav bara två med hela pullups.

C.Sidoplanka  på rak arm 30/30x3
Veckans näst sämsta. Två varv.

Sådärnånting. I november släpper jag Sats-sargen och börjar på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar