söndag 2 februari 2014

Omplanering och fotstukning

I stället för att träna i går så passade jag på att stuka foten. Det kunde varit värre men jag bytte plats på dagens och tisdagens pass iaf. Tidigare kört 20 januari:

A1. Jämna minuter i 10 minuter
  • 1 PC, 1 clean, 1 PP, 2 jerk 42,5 kg
A2. Ojämna minuter i 10 minuter
  • 1 PU
A1 fortfarande problemfritt och lätt. A2 fortfarande omöjligt. Så konstigt. Ibland gör jag tre och ibland ingen??

B1. Snatch deadlift 45 kg x3x3, paus precis under knä 4 sekunder, rumpan bakåt och lyft upp bröstet.
B2. Dips 3 set om 2 reps

Gick bra, tror att jag gör rätt iaf...dipsen inga problem.

C. 3 varv på tid av:

  • 10 sittande handelpress m lillfingrar framåt 21X1
  • 5 liggande rodd
  • Hollow handstående m näsa mot vägg 10 sekunder
  • 30 sekunder hollow på golv
Det tog en stund att hitta ett ställe där jag kunde köra liggande rodd. Med en vägg i närheten. Det gick ok, tiden 5:51.

Känns mycket bättre i foten redan, hoppas kunna springa och ro lite i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar