tisdag 11 februari 2014

Jag kan visst inte köra på tid...

Vilken sopa jag är vad gäller vissa saker! Så missnöjd med sista delen i dag att jag till och med glömde det som egentligen skulle varit den sista delen. I dag skulle jag göra samma passupplägg som 28 januari:

A. E2M 10 min 1 clean + jerk 52,5 kg
Tyckte att jag fick framvikt det första varvet så i min iver att stå på hela foten och allt det där tippade jag bakåt i stället i böjen i varv två. Gjorde om och sen gick det bra.

B. E2M 10 min 5 backsquat explosiva 47,5 kg
Det här gick mycket bra.

C. E3M i 18 min, så snabbt som möjligt

  • 300 m rodd sub 1:55 min
  • 5 thrusters 25 kg
  • 10 laterala burpees
Vad är det med den här delen som är så omöjlig för mig? Jag fixar det bara inte. David sa att jag kunde korta till 5 thrusters i stället för 10 och ändå är tiden omöjlig. Bestämde mig för att vad som än händer i dag i vart fall göra sex varv totalt. Så det gjorde jag. Rodden blev ca 1:58 varv 4-6. Totaltid 24 minuter = E4M i stället för E3M. 

D. Enbensplanka 30/30x3
Nehej, det här glömde jag totalt bort i förvirringen. Ingen planka i dag inte. Tur att jag gjorde en pullup mellan B och C iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar