tisdag 4 februari 2014

Återställd

Bättre i både nacke och fotled. Gick upp löjligt tidigt för ett möte i Norrtälje klockan sju i morse men kände mig ändå ganska fräsch. Samma pass som 18 januari:

A1. Jämna minuter i 10 min
  • 1 pullup
A2. Ojämna minuter i 10 min
  • 5 frontsquats 32,5 kg från 60 cm höjd
Jaha? Min PU-styrka är tydligen borta. Kunde bara och jag tog lite fart. FS gick inte alls bra, var tvungen att använda räcket som är helt oflexibelt vad gäller rörelsebana så det handlade mest om att försöka pricka rätt.

B. E2M i 10 minuter

  • Frontrackade stepups 15 cm, håll 2 sek i topp, 20 kg 10/10
  • 5 latsdrag, pronerat grepp, 40 kg
Jag stod framför spegeln vid stepupsen vilket gav märkbar förbättring. Klarade visserligen inte något helt varv utan att tappa balansen men kändes mer stabilt. Dock hinner jag inte med ett varv på två minuter eftersom jag håller på och vinglar som ett miffo men fem varv blev det iaf.

C. OTM till fail

  • 5 burpees
  • 5 gobletsquats 16 kg
  • 5 svingar 16 kg
Ökade med två varv till 12 varv totalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar