torsdag 18 augusti 2011

Sisådär

Hu, jag tror att passet i tisdags tog ordentligt. Har rejäl träningsvärk i underarmarna och känner mig allmänt trött i kroppen också vilket kändes i dagens benpass. Det var ett tag sen jag körde detta, 31 juli, och jag vete fasen om jag var bättre i dag än då. Kanske ungefär lika om man kör ett snitt :-)

5 varv av:

  • 5 frontsquats 40 kg
  • 5 backsquats 40 kg
  • 20 utfallshopp
Vila 3 min mellan varje varv

Inga problem med frontsquats och fokuserade i dag på att tänka lite "studs" i botten vilket funkade hyfsat. Dock behöver jag mer rutin med backsquats, nu kändes dom riktigt usla igen.

Sedan AMRAP 10 min av;
10 utfallssteg m 30 kg
10 GHD situps

Ja, jag vet inte, jag måste ha kört i slow motion - i dag tänkte jag att jag kör utan vila och hann ändå bara med åtta varv och 6 utfallssteg vilket är 2 utfallssteg färre än sist. Märkligt.

Kanske gick det sisådär också pga galet mycket på jobbet, huvudet är så rörigt att jag glömt alla koder och bland annat fick åka till Teliabutiken för att låsa upp min telefon....


I övrigt ser jag fram emot nya pass nästa månad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar