tisdag 23 augusti 2011

Egentligen inget att rapportera

I söndags magsjuka. I går till i dag jobbresa till Göteborg/Malmö. Båda grejerna bidrog till att min mentala och fysiska status var all time low i dag.

Började med att testa lite frivändningar. Det gick så illa att jag stannade på 47,5 och körde där en stund för sakens skull. Fick inte till dem alls. Jag tänkte att om jag fortsätter nu så förstör jag min teknik totalt. Körde ändå fem varv av tre vändningar på 40 plus tre front squats för att bibehålla lite styrka.

Fyra gånger 60 sek plankan med 30 sek vila mellan varje.

Sen hängde jag lite pliktskyldigt i pullupräcket i totalt cirka 1,5 minuter.

Ja, ni hör. Egentligen inget att rapportera alls. Det här passet kanske kom till mig för att jag inte skulle få hybris av mina rekord förra veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar