tisdag 22 mars 2016

Grupp på SoFo

Träning F4L:
Kom tidigt så jag hann med axelrörlighet på flera sätt och handleds-/underarmsträning med KB-klot. Sen:
A.) Jobba upp till en tunga 3a i Power clean under 15min. Repsen ska vara touch and go.
Det blev upp till 52,5 kg. Inte supernöjd, hade tänkt 55 men missade tre först 52,5-varvet och det andra varvet blev trean så ful så jag förbjöd mig att fortsätta.
B.) På tid:
30 Power cleans 35kg
30 Burpee box jump 50cm
30 Dumbell snatch 16kg Alternerande
Det gick inte så fort för mig, långsammast på gymet, ca 9:20 om jag minns rätt. Men försöker ju tänka mer teknik än fart. Hantelrycken gick så bra! Det var roligast i dag. Klev upp och ner på lådan.
I morgon vila. Fast cyklar till jobbet så där blir det ett par mil. Trodde jag skulle åka bil tills för en minut sen när jag kollade vädret igen, prognosen har ändrats från snöfall till bara lite grått så det är bara att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar