lördag 20 december 2014

Utmaningen fortsätter

Decemberutmaningen fortsätter med två sena kvällar i rad. Mitt i veckan dessutom. Både onsdag och torsdag från 18:00 till midnatt med trerätters och vin. Och drinkar. Så det blev tre vilodagar eftersom det var helt omöjligt att få in träning där.

Lite osäker på förutsättningarna för ett bra pass i dag faktiskt men jag körde pulverträning vid elva-tolv och det gick utmärkt! Säkert för att jag körde med Jempa på Solid. Visserligen körde vi inte samma pass men jag blev peppad ändå.

E2M i 10 min
  • 1 PC, 1 clean, 1 jerk 57,5 kg
Det gick - yeah!!! De djupa vändningarna var tunga. Och jag är nöjd på riktigt med en av stötarna, de andra var mesiga. 


E2M i 10 min
  • 5 knäböj 47,5 kg med paus i botten
Gick kanonbra ju.


AMRAP 10 min

  • 5/5 utfallssteg m 20 kg-stång OH
  • 10 burpees
  • 5 stångcurls

5 varv såklart min mes.


  • Avslut med sidoplanka med benlyft 10/10x3


Så skönt att få träna lite igen! På´t igen i morgon!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar