måndag 22 december 2014

Söndag på Slakthuset

Kul att testa Sats supernya gym. En extremt bra grej är till exempel att alla plattformar har egna pullupräcken ovanför.

Jag var hyfsat trött i benen efter lördagen men det gick bra ändå:

E2M i 10 min

  • 3 FS 52,5 kg
  • 6 utfallshopp
  • 1 PU

Allt bra! Eftersom vi skulle använda räcket ovanför för att göra pullups fick jag lägga till en frivändning per varv också. Eller, förresten, två frivändningar...eftersom min träningskompis bredvid hade eget räcke och inte kan vända 50 kg.

E2M i 10 min

  • 5 PP 47,5 kg
  • 30 hänga i räcke sup grepp
Samma grej här, extravändningar varje varv. Fast bara min egen stång här. Jag justerade ner vikten för PP varv 4 och 5 :-(

AMRAP 10 min
  • 5 burpees
  • 10 ryska svingar 24 kg
  • 20 DU´s
Meh! Jag kan INTE hoppa hopprep på eleikogolv tydligen. Det var illa. Tror att det bara blev sju varv men det kanske var åtta, jag var så arg att jag tappade räkningen.

Avslutade som vanligt med sidoplanka med benlyft 10/10x3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar