torsdag 11 december 2014

Liljeholmen

I går öl och hamburgare. Kände mig ändå stark och pigg i dag. Samma pass som 29 november:

E2M i 10 min

  • 3 FS 50 kg
  • 6 utfallshopp
  • 1 pullup

Mycket nöjd med detta, fortfarande inga problem. Det kanske är meningen?

E2M i 10 min

  • 5 push press 45 kg
  • 30 sek häng i räcke supinerat grepp

Ovanligt bra push pressar! Koncentrerad rakt igenom, till och med i nedtagningarna. Bästa gången hittills. Börjar nästan tro att jag ska lära mig detta så småningom. Otroligt trött i underarmarna i hänget, började tokvärka redan varv tre. Men körde på.

AMRAP 10 min

  • 5 burpees
  • 10 ryska svingar 24 kg
  • 20 DU´s

8 varv och 5 burpees. Snubblade ett par gånger på repet varv 7 annars gick det bra, jag trodde faktiskt att jag skulle hinna mer. Men så länge det är ökning går det ju åt rätt håll = två burpees fler än senast.


  • Sidoplanka m benlyft 10/10x3

Kosten är under all kritik nu men jag lyckades stå emot den enorma högen av choklad på jobbet i dag. Måste f-n släppa sockret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar