torsdag 4 december 2014

Decemberutmaning

December blir en utmaning. Alldeles för många middagar för att det ska vara bra för träningen...började i går med en sen vinmiddag för att grunda för dagens pass, senast gjort förra onsdagen:

A: E2M i 10 min:

  • 1 PC, 1 clean, 1 jerk 55 kg

Vändningarna relativt lätta. Stötarna också. Men nedtagningarna.....dessa j-vla nedtagningar. Tänket i dag var i alla fall mest fokat på stöten för att fortsätta på tisdagens pass.


B: E2M i 10 min:

  • 5 knäböj 45 kg m paus i botten

Japp. Oväntat bra här också.


C: AMRAP 10 min:

  • 5/5 utfallssteg m 20 kg stång OH
  • 10 burpees
  • 5 stångcurl

Först tänkte jag att "den här delen kanske jag borde skippa eftersom jag är lite bakis". Men det gjorde jag ju inte. Fast fortsatte i mitt femvarvstempo även i dag.


D: Sidoplanka med benlyft 10/10x3

Så! Nu måste jag vila upp mig inför morgondagens middag. Och lördagens julbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar