onsdag 19 november 2014

Ett av mina blivande gym

Har kommit på värsta bästa grejen - vi har ett gym i huset där jag jobbar där vi förhandlat fram tokbilligt medlemskap. Det är ganska litet och har nästan bara maskiner MEN där finns också några schyssta roddmaskiner och löpband. Så jag tänkte gå med där så får jag in ett rent flåspass i veckan. Kanske till och med kan jacka upp till fem träningar i veckan vilket vore nice :-)


Lyckades lura till mig en provträning där i dag faktiskt. En kort sådan:


4 x 1000 m löpning 11 km/h
Vila 2 min mellan varje


Det gick bra. David sa i går att det här tempot körde jag ju i en hel mil under midnattsloppet så det bör ju verkligen inte vara ett problem. Det var det ju inte men det kändes ändå lite jobbigt får jag erkänna. Mycket nöjd med min plan att få in mer sånt här. Mitt huvud ska träna sig i att inte vilja bryta bara för att det är lite jobbigt.


Sen avslutade jag med 3x10/10 sidoblanka med benlyft.


Efter det var alla bilköer borta och det var bara att susa hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar