tisdag 1 juli 2014

Fuskar lite

Tidspress, skulle fira syrran som fyller år och är på besök ett par dagar från Seattle men ville ändå få in ett pass. Kanske var det tiden som gjorde att jag bara var omotiverad och fuskade med det mesta. Men men.

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg.
Lite nackspärr kvar. Körde bara tre varv.

B.AMRAP 20min av:
  • 1 PC+ 1 clean+2 FS+ 1 Jerk 40kg, öka 2,5kg per varv .
  • 3 superstrikta armhävningar
Svårt detta nuförtiden. Körde vanligt upp till 52,5 men sen bara C&J 55 och 57,5. 

C.
  • Jämna minuter i 10 min: Häng i hollow i räcke (påbörjad strikt TTB) 20 sekunder
  • Ojämna minuter i 10 min: 10 frontrackade utfallssteg+5 pushpress 30kg

Sådå. Gick ut och drack drinkar och käka käk. Nu hemma. Jobb i morgon. Semester på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar