onsdag 23 juli 2014

TU

I dag var det bara jag som dök upp på passet 11:30 :-)

Började med att köra 3x1 pullup för att säkra mig om att de inte tappas. Gör detta varje gång nu.

Uppvärmning 4 varvs joggning runt kvarteret och rörlighetsträning.

10 minuters teknikträning och maxreps av DU´s. Tangerade mitt pr igen = 65 i rad. Det är underarmarna som tar slut ju...roligt i dag var att jag klarade tre TU´s = triple unders! Inte i rad alltså men en i taget.

WOD: 21/15/12/9/5/2 av thrusters 25 kg och laterala burpees

Tid 15:50 ungefär. Sååå svettigt. Borde säkert ha kämpat mer...svårare när man är själv. Men bra att få flåsa lite. Allt var bara flåsigt, inget tungt.

Tydligen tunga böj och sånt på fredag så då passar jag på att gå dit igen.

Nu har jag fått brunch och är redo för beachen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar