lördag 5 juli 2014

Sista passet i Sverige på ett tag

Fick till en bra sistaträning innan ledigheten. Samma pass som senast 23 juni:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg. 

B.E2M i 10 min
3 PU, hoppa upp, sänk nedtill över huvudet, dra upp igen genom att dra bak armbågar.
9 stående hantelpress 10 kg
5 explosiva backsquats 57,5 kg

Det var för tungt med 57,5 kg, sänkte till 55 de sista fyra varven men nöjd ändå.

Sen amrap 20 min av:

2 väggklättringar
10 svingar 20 kg
10 m bear crawl
5 liggande rodd

Gav mig fan på att köra ett varv varannan minut och det gick ju = 10 varv :-) fast jag tror egentligen inte att mina bear crawls är helt godkända faktiskt.

I morgon drar jag till Marbella. Hej då Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar