lördag 26 juli 2014

Värme = blåsor och uppkörda händer

I dag kom jag till gymet precis när ett gäng på 10 personer höll på att avsluta dagens pass. Såg kul och jobbigt ut. Sen började min timme. Då var det bara jag. Jag lyckas verkligen passa in de tider där andra inte kör!

Uppvärmning:
Ett varvs löpning runt kvarteret
25 situps m 7 kg medicinboll (bakom huvud - framför fötter)
25 DU's
25 situps enl ovan
25 DU's
25 situps enl ovan fast 5 kg boll

Teknik: Split jerk
Upp till 50 kg, femmor och treor. Försökte tänka på det mesta = hakan bak, sitt på stolen etc.

Wod, 3 varv av:
20 GTOH
10 marklyft
5 jumping pullups
10 marklyft
20 GTOH

Körde 60 kg på marklyften. GTOH skulle köras m 10 kg viktplatta, jag körde stång 25 kg varv ett och halva varv tre. Så uppkörd i händer av allt svettande nu...kommer att kännas skönt med lite saltvatten på det. Not.

I morgon ska vi på utflykt m gymet, kanske bloggar om det också, vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar