måndag 21 juli 2014

Äntligen...

...träning igen! Förutom 3-4 timmars vandring upp och ner och runt Gibraltarklippan i går har de senaste åtta dagarnas träning bara bestått av att gå och gå och gå och gå. Jag har gått i Ronda, Sevilla, Jerez, Cadiz, Tarifa och Gibraltar. En kanonvecka. Men dåliga sängar och ingen träning gör att jag får ont i ryggen = träningspauser är mest av ondo.

Trött i lår och rumpa efter gårdagen var jag i dag på CF MCC i Marbella igen:

Uppvärming:
1 varvs löpning runt kvarteret
30 utfallssteg
1 varvs löpning runt kvarteret
30 utfallssteg

Teknik:
5x5 power cleans
Det blec 5x30, 5x35, 5x40, 5x45, 5x50

Wod - 5 varv av:
10 PC 30 kg
10 utfallssteg bakåt m bara stång
50 DU´s
100 meter sprint, jogg tillbaka

Det var svettigt och kändes att det var en dryg vecka sedan jag ansträngde mig. Tog 19:30.

Riktigt kul i dag faktiskt! Nu beach!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar