söndag 29 juni 2014

Kombo

Haft segdragen huvudvärk sen flera dagar som kompletterades med nackspärr i går så jag vilade till i dag. Och körde ett litet kombopass för att få in löpning också. Skippade rycken pga nacken, sen

A. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 50 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 50 kg
  • Minut 3: 1 PU
Första varvet 2 PU, sen singlar. Böjarna gick bra.

B. Lite trött i benen satte jag mig sen i bilen för att springa på Hellas. Gillar verkligen inte inledningen på femman där, bara uppförsbacke i flera hundra meter...och i dag gick det tråkigt tungt. Vek ner mig, sprang i 12 minuter och körde sen intervaller 1 minut på/30 sek av till slutet där jag sprang 2,5 minut. Det tog exakt 30 minuter.

Sen kom jag ihåg magen;

C.Sidoplanka 30/30x3
D.Hollow 30/30x3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar