söndag 8 juni 2014

Lägger i backen

Uj vilket uselt träningspass. Som att jag inte tränat på en månad, ingen ork, kraft eller lust. Vet precis varför. Har käkat illa sen i fredags = bröd, godis, fika, you name it. Då får man betala. Jag betalade i dag med en sänkning sedan sist:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg. 

B.AMRAP 20min av:
  • 1 PC+ 1 clean+2 FS+ 1 Jerk 40kg, öka 2,5kg per varv .
  • 3 superstrikta armhävningar
Höll på att sluta redan vid 50 kg. Men körde 52,5. Och en PC på 55...inte mer. Det gick bara inte att ta i.

C.
  • Jämna minuter i 10 min: Häng i hollow i räcke (påbörjad strikt TTB) 20 sekunder
  • Ojämna minuter i 10 min: 10 frontrackade utfallssteg+5 pushpress 30kg

Dricker vatten, trycker i mig en burk tonfisk och hoppas på bättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar