lördag 14 juni 2014

Matt

Skulle ha vilat i dag. Så galet trött efter veckan att det inte fanns någon kraft att hämta alls. Pass, samma som 28 maj:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg. 
Detta var den del som blev ok i dag.

B.E2M i 10 min
3 PU, hoppa upp, sänk nedtill över huvudet, dra upp igen genom att dra bak armbågar.
9 stående hantelpress 10 kg
5 explosiva backsquats 57,5 kg

Gick inte ju! Vid första  BS-varvet klarade jag med nöd och näppe fyra. Sänkte till 55 varv två, samma där. Sista tre varven på 50, det var knappt att jag orkade. Vet att jag är starkare än så här egentligen.

Fanns inte på kartan att göra ngn amrap, körde tre varv av:

2 väggklättringar
10 svingar 20 kg
5 liggande rodd

Svårt bara det. Behöver återhämtning i skallen. Sätter sig tyvärr i kroppen. 

Men det var kul att testa Regeringsgatans Sats, fina utrymmen och lite folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar