måndag 16 juni 2014

Kista

Trodde inte jag skulle hinna träna i dag men flög hem tidigare än planerat och stannade till på Sats Kista på väg från Arlanda. Samma pass som 4 juni:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg.

Plattformen var liksom upphöjd med ett par-tre trappsteg för att komma upp = kände mig rätt uttittad. Gick rätt bra ändå det här. 

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 47,5 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 47,5 kg
  • Minut 3: 1 PU
Inga problem med vikten på böjarna men det verkar som att jag backat till en pullup i taget. I alla fall ett tag. Men va f-n, fixar ju det ändå.

C. AMRAP 10 min av:
  • 10 burpees
  • 30 DU´s
Jag fick en hel träningssal för mig själv vilket var riktigt bra för att hoppa rep i fred och med utrymme. Sju varv och 10 burpees. Sämst i dag var burpeesarna, de var sååå tunga redan varv två. Hoppade alla 30 i rad minst tre av varven. 

I morgon ut med jobbet. På´t igen på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar