torsdag 19 juni 2014

Äh

Funkar ju inte att gå med jobbet till Grönan en tisdag och sen tro att det ska gå att träna ordentligt på onsdagen. Gick att träna lite slarvigt dock, passet senast kört 25 maj:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 25 kg.
Skalade ner till fyra sista två varven. Ingen kraft.

B.AMRAP 20min av:
  • 1 PC+ 1 clean+2 FS+ 1 Jerk 40kg, öka 2,5kg per varv .
  • 3 superstrikta armhävningar
Först tänkte jag skippa den här delen helt, ingen energi alls. Men gick upp till 50 kg, sen bara PC och jerk på 52,5 och 55 kg. Två PC-missar på 57,5. Äh.

C.
  • Jämna minuter i 10 min: Häng i hollow i räcke (påbörjad strikt TTB) 20 sekunder
  • Ojämna minuter i 10 min: 10 frontrackade utfallssteg+5 pushpress 30kg
Gick hyfsat. PP löjligt lätta faktiskt.

Detta var alltså det som hände i går. I dag kör jag ner till Öland. Springer nog lite där. 

Trevlig midsommar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar