tisdag 6 augusti 2013

Help

Semesterträningen gick från stora planer till nästan ingenting på fyra veckor. Och ersattes av beach, öl, vin - you namne it. Pt-timmen i dag blev precis den väckarklocka min kropp behövde...ojojoj.


  • Djupa frivändningar upp till treor på 45 kg. 

Nytt fokus: upp med axlarna! Skapa en hylla för stången. Lyft så från botten och tappa inte.

Varannan minut i åtta minuter;

  • 12 thrusters 25 kg
  • 10 toes through rings

Ursprungsplanen var 10 minuter men jag är inte i tillräcklig form tydligen....höll på att bryta ihop totalt. Hemskt. David sa att det handlar om att jag behöver vänja mig vid träningen igen. Ok. Jag ska jobba på det.

Fem varv av;

  • 5 burpees
  • 10 DU's
  • 20 sek planka (m smala armbågar, handflator i marken, spänn rumpan, skjut rygg)

Ont i vänster hälsena så hoppandet slutade jag med efter de första två varven. Var så trött i armarna att jag knappt kunde göra burpees.

Nu har den här otränade kroppen iaf börjat sitt återtåg. För bästa effekt bokade jag upp David på torsdag också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar